Jednymi z twarzy tegorocznej kampanii Play na Kartę zostali Kamil Bednarek i Czesław Mozil. Artyści wystąpili w spotach reklamowych przygotowanych przez uznane w świecie reklamy marki: Grandes Kochonos, Papaya Films, Yakumama, K2 i Mediacom Warszawa.

Zarówno Kamil Bednarek jak i Czesław Mozil, podobnie do gwiazd poprzednich spotów reklamowych operatora, odwiedzają jeden z punktów sprzedaży sieci. Łatwo zyskujący sympatię widza, mówiący bardzo szybko i z charakterystyczną manierą Mozil wybiera podstawową wersję taryfy, która pozwoli mu SMS-ować i rozmawiać w obrębie Play – co ważne – bez limitów! W dalszej części spotu reklamowego widzimy idola nastolatek Kamila Bednarka, jak w ramach oferty Play na Kartę Lubię to, przywodzącej na myśl znany portal społecznościowy, surfuje po Internecie na swoim smartfonie.

Najnowsze spoty reklamowe są częścią większej kampanii reklamowej, wśród której głównych aktorów warto wymienić takich celebrytów jak znani z pierwszych stron gazet Magdalena Różczka, Agnieszka Dygant, Kuba Wojewódzki, promująca dostęp do Internetu para: Marcin Prokop i Małgorzata Socha, czy młodszy ze Stuhrów – Maciej, zachwalający w spocie reklamowym taryfy abonamentowe.

Play chce dotrzeć do klienta ze swoją ofertą na różne sposoby. Kampania Play na Kartę będzie prowadzona w telewizji, Internecie, radiu, prasie, kinach oraz na świeżym powietrzu. Reklamy są dziełem agencji Grandes Kochones, reżyserią spotów reklamowych zajął się sam Tadeusz Śliwa, produkcją Papaya Films, a pieczę nad ostatecznym wyglądem filmików z udziałem Bednarka i Mozila sprawowało warszawskie studio Yakumama.

Play w swojej najnowszej kampanii postawiło na product endorsement, co wydaje się jak na razie trafnym wyborem.